søndag 30. juni 2013

Tv-kroken

Jeg skrev for en stund siden at jeg skulle freshe opp tv-kroken, 
som til nå har vært en ganske kjedelig del av stua.
Det tok meg en stund å gjøre dette ferdig,
siden jeg ikke fant kurver i riktig størrelse og farge med en gang.
Men nå er de på plass!

 
Veggen bak tv har fått en farge som en en anelse mørkere enn resten av stua,
og jeg har satt opp en ny hylle over tv'en.
Hyller og bein på tv-benken har fått seg noen strøk med hvitmaling og 
topp-platen har blitt beiset og lakket.


 Litt nytt stesj til å pynte opp med har også blitt kjøpt inn ;)


Sofabordet har fått samme behandling som tv-benken :)


Mens bokhylla fikk bli helt hvit.


Her er noen bilder av slik det så ut tidligere.
Helt klart stilligere nå!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du gjør det ;)