lørdag 15. juni 2013

Jentehelg med bryllupsplanlegging.

Anders spurte med i fjor sommer om jeg ville gifte meg med han.
Og svaret mitt var selvfølgelig JA!

(Må ha med et lite skrytebilde av ringen).
I løpet av under 2 måneder hadde vi funnet lokale vi var fornøyd med, booket kirke, satt budsjett,
laget foreløpig gjesteliste og kjøpt gifteringer. 
Så senket vi skuldrene, for vi hadde bestemt oss for å være forlovet i nesten to år.
Slik fikk vi sikret oss den datoen og lokalet vi ønsket,
samt tid nok til å spare til vårt drømmebryllup!
Nå nesten ett år senere har jeg/vi ikke kommet en smule lenger med bryllupsplanene.
Nå er det snart ett år igjen, vi skal nemlig gifte oss den 21. juni 2014.
Jeg har fortsatt veldig senkede skuldre, 
men begynner å få høre at jeg kanskje burde starte å tenke litt på bryllup igjen.
siden alt tar lengere tid enn man tror og det er visst MYE igjen
(i følge mere erfarene bryllupsplanlegge en meg).
Vi skal jo tross alt ha vårt drømmebryllup,
ikke et "det-vi-fikk-til-i-siste.liten-bryllup".

 

Jeg har i den sammenheng invitert noen av mine beste venniner til 
hvor de har fått i oppdrag å ta med seg masse inspirasjon og ideer, siden jeg er i total mangel av dette.
 Det er alltid hyggelig med en unskyldning for å komme sammen ;)


I denne anleding har jeg pyntet litt med noen "brudebukett-inspirerte blomsteroppsatser"
med noen kjøpte roser og blomster fra vår egen hage,
som jeg håper skal inspirere oss igjen til å tenke litt bryllup.


Kjenner jeg oss rett blir det heller mye vin og sang på disse pikene her ;)


Jeg velger å tro at Ella var inspiret av brudeslør når hun valgte å dekorere uteplassen vår med dopapir. På et merkelig vis hadde hun fått med seg dette ut, mens jeg et lite sekund var inne for å hente noe.

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du gjør det ;)