søndag 17. mars 2013

Blå detaljer.



Jeg har en stund vært litt allergisk mot farger. Og holdt meg på en fargepallett bestående av hvitt, grått, brunt og med noen svarte detaljer. Men nå som våren er her har jeg fått lyst på litt farger igjen!


Jeg var innom Villa Paprika (som er en av mine absolutte yndlingsbutikker!), og fant så mye fint! 
Det ble lykter, pute og pledd, som alt (untatt de små hvite lyktene) 
hadde denne herlige dueblå fargen!




Jeg ville ha litt blått ute i vinterhagen også, så her har jeg satt inn en blå hortensia sammen med disse putene jeg har heklet med blå, lys brune og hvite striper!


Snart skal det litt gult, sammen med andre farger inn til påske, 
men jeg får klare å vente noen dager til ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du gjør det ;)