torsdag 6. juni 2013

Snart ved bloggtørkens slutt.

Min hjemmedata (som er stasjonær) har siden vi fikk Ella vært litt utilgjengelig.
Den står nemlig inne på rommmet hvor Ella sover og går for å hvile seg, 
noe hun ikke helt klarer om vi er her inne å holder på med noe.
Hun holder alltid et våkent øye oppe.

 
Når jeg på kvelden er ferdig med "dagens slit" og er klar for å blogge,
har dataen vært utilgjengelig siden "babyen vår" sover.

Det betyr derimot ikke at vi ikke har fått gjort masse her hjemme!
De nye soverommene er snart ferdige og stua har fått enda noen oppgraderinger;)

Et av de nye soverommene er tenkt som mitt kontor/gjesterom.
Her inne skal dataen min stå med fri tilgang,
og da skal blogg-innleggene komme på løpende bånd ;)

 Jeg tenkte jeg kunne starte med å vise den nymalte "veranda-døra"



Slik så den ut før:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du gjør det ;)