tirsdag 26. mars 2013

Gjesterom!

 
Jeg bestemte meg for et par dager siden at jeg skulle ta et tak i gjesterommet i 3. etasje. 
Dette var et fryktelig "lekkert" rom med blomstrete tapet og lilla dører!
Dette ville jeg gjøre litt enkelt, siden vi  kommer til å rive hele innertaket for å isolere og da må alt gjøres om igjen. Det tar nok en god stund til vi kommer dit, så enn så lenge vil jeg gjøre det litt hyggeligere med  hjelp av noen malingstøk :)


Vi var så heldige rett etter vi flyttet inn, at vi fikk støyisolert flere vegger og satt inn støyisolerende vinduer av Statens Vegvesen. Dette rommet var et av de som fikk dette!
Men lister ble ikke satt på, etter at veggen ble satt opp,
 så da var det godt å få litt hjelp av Anders til å få de opp ;)
 

Slik ser det nå ut etter noen malings-strøk og noen nye lister.
Jeg har malt hele rommet i en lys grå farge (fargekode: S-1000-N) og gulvet i en mørkere gråfarge (fargekode: S-4000-N). Også fikk taket og listene et par strøk med hvitmailing.
 


Nå skal det bare innredes!
(bilder kommer)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du gjør det ;)