lørdag 22. juni 2013

Kjøkken-inspirasjon

Nå er det vår (min) tur til å se på kjøkken og bli inspirert.
Etter sommeren, når begge soverom er helt fiks ferdig og vi har fått tatt et røsk ute,
i form av å få satt opp gjerde rundt tomten (som vi snart har fått kjøpt ut)
og malt et par av ytterveggene, skal nemlig kjøkkenet stå for tur!
Kjøkkenet vårt er på hele 10 m2, altså ikke store plassen.
I tillegg har kjøkkenet ikke mindre enn 3 dører og en stor pipe som vi ikke får flyttet.
For å få litt mer ut av rommet har vi tenkt å fjerne den ene døren.
 Vi skal også få satt inn nye vinduer, etterisolert osv.
Foreløpig er dette bare i planleggingsfasen.
Det eneste som er helt sikkert et at kjøkkenet vårt sårt trenger en oppgradering!
Man kan aldri få stort nok kjøkken, etter min mening,
og med et så lite kjøkken som vi har kan det bli vanskelig å få det berømte "drømmekjøkkenet",
men jeg tror uansett at det blir som en drøm til slutt... Jeg trenger bare å finne nok inspirasjon!

Det er viktigfor meg at kjøkkenet står i stil til resten av huset,
og jeg har jo en forkjærlighet for den romantiske, litt landlige stilen.
Det kommer vel også til syne i inspirasjonsbildene jeg har tatt med ;)










 Det er lett å drømme seg bort med så mye flott som er å finne der ute.
Litt ned på jorden igjen så har vi sett på kjøkken bl.a. fra Norema:



Er det noen som har en lur leverandør eller noen gode sider å tipse meg om? :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du gjør det ;)