søndag 12. mai 2013

På vei hjem..

.. med mye med på lasset!
Etter fredagens tur på IKEA, og enda en handlerunde på Jessheim på lørdag, 
har vi betydelig mye mer med oss i bil og henger, og mindre i lommeboka,
enn vi hadde på torsdag på vei til Jessheim. 



IKEA-turen gikk som den pleier å gjøre.
Anders går tålmodig bak vognen, som fyller seg mer og mer opp,
mens jeg flyr som en stikk frem og tilbake og finner masse å putte oppi;)

Jeg syns egentlig jeg var veldig god til å holde meg i skinnet denne turen.
Det eneste som ble med i handlevognen som ikke var planlagt,
var et par vaser og noen putetrekk.

Ellers fikk vi kjøpt ting som; kommode, nattbord, gjesteseng, gardinstenger, rullgardiner,
laken, innmatputer, dyner, sengetepper, osv. 
Masse nyttig til de nye soverommene, som kommer til å bli så fine!

I tillegg til masse nye klær, fikk jeg et par ting til soverommene av mamma på Jessheim i går.
Takk mamma ;)

Nå skal vi hjem og gjøre soverommene ferdige så alt dette nye kan komme opp ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du gjør det ;)