onsdag 1. mai 2013

1 . mai.

I dag er det 1. mai, og vi bruker fridagen her hjemme til å arbeide og stå på ;)


Jeg bestemte meg for et par dager siden at nå orker jeg ikke å vente med å male stua lenger.
Den gusje-gul-beige fargen må bort!
Og i steden skal en vakker lys gråfarge opp på veggene.

 

 

Fargen jeg maler med på bildet heter Soft Steel og er en anelse  
mørkere en den fargen jeg skal male resten av stua med.
Denne veggen bak tv'en skal få være en fondvegg.
Det ble ganske så fint syns jeg ;)


Her skal jeg  få opp en ny hylle og tv-benken skal få seg en shinings.
Det skal dere få se senere!


Anders har også arbeidet og stått på i dag.
Han har revet trappa, som går fra det ene soverommet ned i "kjelleren".
Her skal vi legge gulv og får med det støre bruksrom på soverommet.





 Inngang til kjelleren har vi nede uansett.

 
 
 


Nå ligger hele den revne trappa i bilen, klar til å bli kjørt til Frevar i morgen tidlig.
I kveld jobber Anders videre med å lage gulv der hvor trappegangen var for bare noen timer siden.







 

1 kommentar:

Veldig hyggelig om du gjør det ;)