onsdag 22. mai 2013

Nymalt stue!

For 2 uker siden ble jeg ferdig med å male stua.
Jeg har vært litt treg til å blogge i det siste, men her kommer det ;)

 

Veggen bak tvèn ble en fondvegg i fargen; Soft Steel, 
mens resten av stua er malt i fargen;Tender Steel, som er en anelse lysere.
(Bilder av fondveggen kommer når jeg er ferdig med å sette opp hylle, male tv-benken, osv.)

 


Jeg har gått til innkjøp av noen hvite gardriner,
som jeg syns passet bedre inn nå som stua har skiftet farge.
(Godt med unnskyldning til å kjøpe nye gardiner ;)


Noen av listene har fått et nytt strøk hvitmaling 
og snart er det tremøblene rundt sofaen som skal få noen strøk.












1 kommentar:

  1. Trine Berthling26. mai 2013 kl. 14:10

    Så lekker farge i stua!! Det så veldig delikat og lekkert ut med de nye gardinene, du er stilsikker og kreativ, Silje-mor!!

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du gjør det ;)