onsdag 3. april 2013

Nye bord

 
(Gips-støv under skoene... Ops!)

Samtidig som jeg malte gjesterommet, pusset jeg opp noen bord,
som jeg har tenkt å ha der inne.
De to første bordene har vi arvet fra de som bodde her før oss.
Disse er av eik, men var gulnet og ikke veldig fine lenger.
De har fått noen malingsstrøk og nye topp-plater.


Topp-platen er lagd av hylleplater som ble igjen etter at vi satt opp vitrineskapet i stua
Det siste bordet som har blitt "shinet opp" er et gammelt konsollbord.
Dette bordet kjøpe jeg på garasje-salg hos en nabo,
for mange år siden, som til nå har stått stuet bort.
Bordet har fått noen malingstrøk, og en helt ny topp-plate.
.
 Før:

Etter:
Jeg har kun brukt maling og materialer vi allerede hadde, og er veldig fornøyd.
 Og det kostet ikke en krone!

1 kommentar:

  1. Så flotte bordene ble!!! De kommer til å bli kjempefine på det nyoppussede gjesterommet! Gleder meg til å prøvesove det lekre rommet i løpet av april,ungen min.

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du gjør det ;)