søndag 21. april 2013

Gjesterommet er ferdig!

Nå har jeg endelig fått innredet og gjort gjesterommet ferdig.
I helgen, da vi feiret bursdagen til Anders, fikk vi overnattingsbesøk fra Bærum.
Da ville jeg ha det ferdig, slik at de fikk sove på vårt nye gjesterom.
Velkommen til å ta en titt inn ;)


Mine nye puter kom til sin rett på senga ;)

De passer så bra med den nye "vinduspynten" min!


Her kommer flere bilder av denne, i bedre lys, slik jeg lovet i forrige innlegg.




Mine hjemmelagde lykter har kommet opp hit, og fått plass bla. på de nye nattbordene.


Og på konsolbordet som har fått litt pynt og en stol ved siden av.



 Det mintgrønne blomstrete stoffet, jeg har på putene,
 går også igjen på opphengstavlen jeg har lagd :)


Min nye GreenGate-krukke har også fått plass her inne.

 

Jeg er veldig glad i å bruke bast-tråd! Som her på gardinene.


Ved døren henger et hjerte for å ønske besøkenede velkommen inn!


Det er mye hyggeligere å få besøk på gjesterommet nå.


Særlig når jeg tenker på hvordan det var for en måned siden her oppe.
(bilde fra før vi pusset opp)

 Gjesterommet blir brukt igjen allerede til uka, da vi får mer hyggelig besøk :)


1 kommentar:

  1. Så stilig Silje! Du er ordentlig kreativ!!! Imponert!
    Kirsti

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du gjør det ;)