torsdag 4. april 2013

Nye puter og opphengstavle

Det er så mange deilige pastellfargede vårnyheter ute i interiørnorge nå,
og jeg har blitt inspiret til å få inn noen lyse pastellfargede detaljer
 på det ny-oppussede gjesterommet.
Jeg har sydd meg noen nye puter, med blomstrete stoff fra Tilda.



 Fine foran og bak!

Av stoffet jeg hadde til overs, valgte jeg å lage en slik opphengstavle.

 Jeg fikk Anders til å kutte til en passe stor gips-plate.


Jeg kuttet til tynn skumgummi, som jeg la oppe på plata og dekte med stoff.


Strammet og festet stoffet.


Tvinnet silkebånd rundt platen og festet dem.


Pyntet platen med et blonde-bånd, pærleknapper og litt bast-tråd.


Denne kommer til å passe kjempe bra oppe ved konsolbordet på gjesterommet!

3 kommentarer:

  1. Hvor har du kjøpt stoffene?? :)

    SvarSlett
  2. Er det en nettbutikk, eller finnes det en butikk? I så fall hvor (i Oslo??)

    SvarSlett
  3. Tilda-stoffene får du kjøpt på Panduro :)

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du gjør det ;)