tirsdag 6. august 2013

Tilbake til hverdagen igjen.

Når ferien er over, bruker jeg litt tid på å komme ut av feriemodus 
og inn i rutiner og tilbake til hverdagen igjen.
Vi har hatt en herlig ferie, med nesten helt fri fra oppussing,
og det har vært deilig med et lite avbrekk!
 Nå derimot er vi fult tilbake til hverdagen igjen ;)
Malerkost og hammer er igjen i bruk og vi skynder oss sakte fremover.
(Det er jo litt begrenset hva man rekker ved siden av jobb og alt annet ;)
Jeg gleder meg veldig til å snart kunne vise bilder av ferdige soverom!


Enn så lenge vil jeg vise frem disse lekkeritetene.
Disse skal være en del av bord-dekorasjonen på vår store dag!
Jeg måtte ha opp en her hjemme, 
og jeg mistenker at det snart kommer opp minst en til ;)


Vi har jo kjøpt et par ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du gjør det ;)