onsdag 4. desember 2013

Årets julekalendere!

Jeg er litt sen med å vise frem julekalenderene, 
som alle var oppe til 1. desember.

Jeg har i flere år laget julekalender til min kjære,
og i år var ikke noe unntak.
I år fikk han en kalender, som falt virkelig i smak (bokstavelig talt);
en øl-kalender!


 Til en god venninne lagde jeg pakkekalender i år.
Den fikk hun da hun var på besøk hos oss i helgen.


Kalendergavene lå å ventet under et "juletre", lagd av sider fra en gammel ordbok,
oppe på gjesterommet. 


Jeg har også fått pakke-kalender i år!
Det er første gang siden jeg bodde hjemme hos mine foreldre.
Jeg som var så fornøyd med at jeg skulle overaske venninnen min med kalender,
også fikk jeg kalender tilbake også.
 Vi ble veldig overasket og glade begge to!


(Jeg glemte å ta bilde av kalenderen min før jeg åpnet et par pakker,
så her mangler det 4 kalendergaver.. men superfin er den enda!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du gjør det ;)